יום ראשון, 27 ביולי 2014

250,000 ש"ח לצעיר שמעד ושבר את הברך בתאונה בפארק המים לונה גל.

250 אלף שקל  לצעיר שמעד ושבר את הברך בתאונה בפארק המים לונה גל.
בילוי בפארק מים הוא בילוי מהנה אך גם כרוך בסכנות. כאשר אדם נפגע בפארק מים ותובע את הפארק בתביעת נזיקין, בתי המשפט בודקים, בין היתר, אם הפארק נהג באחריות כלפי מבקריו, והאם התובע, מנגד, היה מספיק זהיר.
כשנתיים וחצי לאחר שצעיר מתל אביב מעד בלונה גל בצפון ושבר את הברך, יקבל 250 אלף ₪ פיצויים. התובע הגיש באמצעות משרד עו"ד קרן זיסו מרמת גן תביעה נזיקית בבית משפט השלום בפתח תקווה בעילת רשלנות, כנגד הלונה גל וחברת הביטוח "כלל" המבטחת את פארק המים.
על פי כתב התביעה בה דנה השופטת ריבה שרון, בשנת 2011, בביקור משפחתי באתר הלונה גל שבצפון, בעת שאחז בידיו את בנו הפעוט, מעד התובע על דשא סינטטי שהיה בולט ופגום ורגלו נחבטה בעוצמה רבה בדופן התעלה.
כתוצאה מהמעידה, הועף הפעוט מידיו של התובע אל תוך תעלת המים ובדרך נס לא נגרם לו כל נזק גוף. אולם, התובע, לרוע מזלו, נפגע קשות ברגלו ונגרם לו שבר חמור בברך אשר בגינו נדרש לניתוח דחוף.
לאור האחריות הרובצת לפתחו של הלונה גל לשלום מבקריו והתנהלותו הרשלנית במקרה זה, הנובעת מהשארת שטיח דשא סינטטי פגום שגרם למעידתו של התובע, הסכימו הנתבעות לסיום התביעה בפשרה לפיה התובע יפוצה בסך 250,000 ₪ בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

"קרן זיסו משרד עורכי דין" נזיקין וביטוח (תאונת דרכים, ביטוח לאומי, תביעות משרד הבטחון, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות תלמידים ועוד)
הכתבה אינה מהווה  יעוץ משפטי.

טלפון משרד: 03-603-5303   נייד קרן: 052-2260446

תגובה 1: